6.5.2021

Polkupyöräilykausi alkakoon

Polkupyöräkausi voi nyt alkaa, kun minun 9 vuotta vanhaan pyörääni on vaihdettu uudet päällyskumit ja uusi istuin. Enää ei tarvitse värkätä joka kerta muovipussia suojaksi istuimen päälle kun on ehjä päällinen. Olen miettinyt että hankkisin tähän pyörään ruskeat, nahkaiset kahvat ja istuimen, näyttäisi niin hienolta! Näin kyllä kaupassa ihan suloisen, vaaleanpunaisen pyörän, ehkä voisin hankkia sellaisen tälle kaveriksi. Sillä voisi sitten kesällä päästellä vaikka kukkamekko hulmuten keräämään korin täyteen kukkia :D






Mietin että voisin laittaa tänä kesänä pyöräilykilometrejä ylös kun taisi  olla joku kilometrikisakin kesän aikana meneillään. Pääseeköhän pyörä kesän aikana ihan uusiin paikkoihin?

~Hannele~


6 kommenttia:

  1. Pyöräily on täälläkin aloitettu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 👍 Tänä kesänä olen tainnut pyöräillä jo enemmän kuin viime kesänä yhteensä 😄

      Poista
  2. Minäkin aloitin pyöräilykauden viime sunnuntaina. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pyöräily on kyllä mukavaa! Minulla se on sellaista fiilistelyä, vauhti tai matka eivät ole tärkeintä 😄

      Poista
  3. Oih, miten hieno pyörä kukkineen! Minä en ole pyöräillyt pariin vuoteen, joten olisi kai se aika taas aloittaa.
    Hyvää äitienpäivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ❤ Pyöräillessä pääsee mukavasti vähän laajemmalle alueelle kuin lenkkeillessä 👍 Enimmäkseen kyllä teen sellaisia alle 10 km pyörälenkkejä 😊🚴‍♀️

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa ♥