Leppoisaa palmusunnuntaita!
Täällä on ensimmäinen kotiviikko takana ja yksi parhaista asioista siinä ovat olleet hitaat aamut ♥
Minulla on vähän huono tapa jättää aamiainen väliin, tai syön sen vasta monen tunnin päästä.
Ei varsin järkevää ja otinkin asiaksi kiinnittää huomiota siihen että joka aamu tulee syötyä
tunteroisen sisällä heräämisestä edes jotain aamupalaksi, muutakin kuin pelkkää kahvia.
Olen laittanut aamuisin kuvan myös insta storyyn, se osaltaan toimii motivaattorina minulle!
Storyt löytyvät pysyvästi profiilin kohokohdasta. Nämä on nyt niin tärkeitä, arjen pieniä iloja :)
Täällä on ensimmäinen kotiviikko takana ja yksi parhaista asioista siinä ovat olleet hitaat aamut ♥
Minulla on vähän huono tapa jättää aamiainen väliin, tai syön sen vasta monen tunnin päästä.
Ei varsin järkevää ja otinkin asiaksi kiinnittää huomiota siihen että joka aamu tulee syötyä
tunteroisen sisällä heräämisestä edes jotain aamupalaksi, muutakin kuin pelkkää kahvia.
Olen laittanut aamuisin kuvan myös insta storyyn, se osaltaan toimii motivaattorina minulle!
Storyt löytyvät pysyvästi profiilin kohokohdasta. Nämä on nyt niin tärkeitä, arjen pieniä iloja :)
~Hannele~














