Eilen oli vilskettä ja vipinää kun kymmenkunta
poikaa kokoontui viettämään kuopuksen 8-vuotis-
synttäreitä. Oli sen verran hektinen viikko, etten vielä
eilen aamulla tiennyt mikä voisi olla synttäreiden teema!
Viime vuonna teemana oli Batman, ja postaus löytyy
täältä.
Pojalla ei itsellään ollut tällä kertaa erityistä toivetta ja kun lapset
tekivät lähtöä kouluun, vanhin tyttö ehdotti Spidermania ja
ristikkosipsejä :D No, pikaisesti paistoin sitten pari kääretorttupohjaa
ja suuntasin ostamaan tarvikkeita. Liinan virkaa toimitti punainen
lakana, mustat kakkupaperit muuttuivat vähän hämähäkin seittiä
muistuttaviksi kun leikkasin reunat pois ja ilmapalloihin tytöt
tekivät vielä koulun jälkeen silmät. Karkit olivat puna-mustia,
tikkaritkin oli tarkoitus koristella, mutta aika loppui kesken :)
Onneksi täällä maalla synttärit vietetään vielä sen verran matalalla
profiililla että järjestelyt ehtii tehdä muutamassa tunnissakin!
Viimein alkoi meidänkin lapsilla hiihtoloma!
Ensi viikolla pääsevätkin mummulaan evakkoon,
kun me miehen kanssa maalataan viimein meidän lattiat :)
Kivaa viikonloppua!
~Hannele~