28.5.2010

Sata asiaa minustakin :)

Jos minäkin nyt koitan saada ne 100 asiaa kokoon :)


Alku taitaa olla vaikein...


1. Olen pian 32 vee

2. Horoskoopiltani olen rapu

3. Ja erittäin tyypillinen sellainen :)

4. Olen 158 cm "pitkä"

5. Painoa en tiedä (me ei omisteta puntaria :D)

6.Minulla on 7 ihanaa lasta

7. Ja vähintään yhtä ihana mies!

8. Pian juhlitaan meidän 13-vuotis hääpäivää :)

9. Me asutaan tiilitalossa, keskellä kylää

10. Josta en tykkää yhtään

11. Haaveilenkin aina vain siitä "puutalosta vähän syrjässä"

12.Olen elänyt lapsuuteni ja nuoruuteni maatalossa

13. Ja kaipuuni "kunnolla maalle" kumpuaa sieltä

14.En kuitenkaan haluaisi olla maatalon emäntä :D

15. Mutta kanoja, ankkoja, pari lammasta tms voisin ottaa

16.Olen puhelias, nykyään...

17. Lapsena ja nuorena olin ujompi

18.Jännitän edelleen varsinkin "puolituttujen" ihmisten seurassa


19. Siksi minua on usein luultu ylpeäksi ja vihaiseksi


20. Toivottavasti tutut voivat kumota tuon luulon ;)

21. Olen koulutukseltani laitoshuoltaja

22. Ja ravitsemustyöntekijä

23. Mutten ole koskaan tehnyt kuin lyhyitä sijaisuuksia

24. Kummasti on työtä riittänyt täällä kotona ;)

25. Tykkään leipomisesta

26. ja sisustamisesta

27. Ja askartelusta

28. Ja monesta muusta näpertelystä

29. Intoa on enemmän kuin taitoa!

30.En ole erityisen järjestelmällinen

31. Ja se näkyy täällä kotona

32. Varsinkin jos innostun jostain näpertelystä :)

33. Onhan minulla "työkin"

34. Myyn laukkuja kotikutsuilla

35. Minulla on lähes aina farkut jalassa

36. Myös lenkillä

37. Koska en omista verkkareita :D

38. Nykyään olen alkanut pitämään myös hameita

39. Varsinkin kesällä

40.Olen lentänyt kerran elämässäni

41. Kasiluokalla kävin kanarialla

42. Haaveilen matkasta Ranskaan

43. Tai Tanskaan

44. Tai Italiaan

45. En tykkää auringonotosta

46. Siksi rantalomat ei innosta minua

47. Viime kesänä kävin mieheni ja kuopuksen kanssa Norjassa

48. Olin käynyt siellä edellisen kerran 4-vuotiaana

49. Ja tänä kesänä on taas päästävä!

50. Oli siellä niin huikeat maisemat :)

51. Lempivuodenaikani on tästä Juhannukseen

52. Juhannuksen jälkeen jo tuntuu haikealta

53. Viime talvesta tykkäsin

54. Kun se oli oikea talvi!

55. Itken herkästi

56. Ilosta, surusta, ahdistuksesta, toivottomuudesta, mistä vain

57. Olen äkkipikainen ja impulsiivinen

58. Innostun herkästi uusista asioista

59. Joskus liiankin...

60. Mietin liikaa mitä muut ajattelee

61. Ja ressaan sitä, turhaan!

62. Meidän kaikki lapset on vauvana olleet "helppoja"

63. Mutta on ne ottaneet sen isompana takaisin ;)

64. Voiko näitä tosiaan keksiä 100??

65. Minulla on silmälasit

66. Joita en muista pitää

67. Nyt huomaan kaipaavani niitä useammin kuin ennen

68. Mutta ne on usein jääneet kotiin...

69. Ei se vanhuutta oo vielä, eihän?!? :D

70. Haaveilen kotileipomon perustamisesta

71. Siinä samassa vois olla kahvila

72. Ja putiikki täynnä pieniä ihanuuksia

73. Vanha koulu ois ihanteellinen siihen tarkoitukseen

74. Joku vois vaan käännyttää mieheni olemaan samaa mieltä ;)

75. En haluaisi koskaan asua kaupungissa

76. Vaikka joskus voisin viettää kesän siellä

77. Mennä aina aamukahville johonkin pieneen kahvilaan

78. Tai torille

79. Ja käydä näyttelyissä, museoissa ym.

80. Ne kun ovat täällä meillä aika vähissä

81. Kesän lisäksi rakastan joulua

82. Siinä on taikaa!

83. Niitä molempia yhdistää yksi asia:

84. Minulla on aina paljon suunnitelmia

85. Joista puolet jää toteutumatta :)

86. Olen harvoin pessimisti

87. Tänä keväänä se puoli on päässyt joskus valloilleen

88. Koska haaveilen siitä puutalosta

89. Jossa ois lasikuisti

90. Ja ISO piha

91. Omenapuita sais olla myös

92. Ja naapurit niin että näkyy muttei kuulu

93. Koska mulla on iso ääni ;D

94. Ja mielellään sais olla aina kesä

95. Paitsi silloin kun ois joulu

96. Oon ihan varma että se haave vielä toteutuu

97. Toivottavasti pian :)

98. Vähiin käy ennen kuin loppuu

99. Nyt taidan mennä siivoamaan keittiön

100. Voitte kysyä lisää, jos jäi joku asia epäselväksi ;)

Huh! Olipa siinä urakkaa, mutta tehty on :)

Hyvää yötä!

~Hannele~

17 kommenttia:

  1. Kiva oli lukea täälläkin nämä 100.Paljon varmaan samoja juttuja tulisi itsestäkin jos tuon tekisin.

    Ihana haave tuo oma kahvila ja leipomo.Sinulla siihen varmaan riittäisi taitoa kun olet niin kova leipomaan.

    Mukavaa viikonloppua.

    VastaaPoista
  2. Kaksi asiaa on ihan samanlaisia ku mulla,numerot 8 ja 9:)

    VastaaPoista
  3. Hurjan määrän olet keksinyt asioista itestäs. Ja kivasti limittäin nuo lauseet =). Minäkin jännitän puolituttuja. Nostan hattua, olet kuitenkin laukkumyyjänä...
    Ja tuo Norjan reissu, siellä määki haluaisin perheen kanssa käyä.

    VastaaPoista
  4. OLipa kiva lukea!! Samoja asioita paljonkin kuin minulla. Aika homma keksisä 100 asiaa,mutta kun pääsee alkuun, olisin vielä keksinyt lisääkin.

    Norja on kaunis maa, siellähän mekin vasta käytiin. haluan sinne uudelleen.

    VastaaPoista
  5. Aikas paljon kohtia joissa koen samaistumista! ;D
    Onnea leipomo-kahvila haaveelle, joka varmasti voi vielä toteutua, leipomataitoa kun siulla on kyllä muille jakaa!! :)<3

    VastaaPoista
  6. Hienosti olit löytänyt itsestäsi mukavia asioita, unelmia ja vahvuuksia... jokaisen ihmisen olisi hyvä miettiä nuo 100 asiaa itsestään - tutuisi itseensä kenties paremmin. Mukavaa viikonloppua : )

    VastaaPoista
  7. Toivottavasti pääset pian maalle asustelemaan!:)

    VastaaPoista
  8. Olipas mukava lukea...välillä piti nauraa ihan ääneen ;)Eiköhän ne haaveet joskus vielä toteudu :)

    VastaaPoista
  9. Kiva lukea nuo sata asiaa sinusta. Kirjoitat niin hauskasti. Löysin monia samoja piirteitä itsestäni. Pidän myös Norjasta, olen ollut siellä viisi kertaa ja jälleen on kaipuu sinne.Minullakin olisi paljon suunnitelmia, mutta vain vähän toteutettuja.
    Itse en ole vielä tehnyt litaniaa, ehkä joskus...:)

    VastaaPoista
  10. Kiitos teille, mukava että jaksoitte lukea ja jopa viihdyitte! <3 Monen mielestä me asutaan jo maalla mutta mun mielestä ei tarpeeksi maalla ;)

    VastaaPoista
  11. Olipas ihana lukea sinusta tällainen juttu <3 Haaveita pitää aina olla, pidän peukkuja että ne myös toteutuisi! Se koulujuttu passais kyllä sulle just,olet vielä nuori ni kerkiät vaikka mitä vielä! :) T.isosisko

    VastaaPoista
  12. Isosisko on hyvä vaan ja menee osallistumaan myös arvontaan! Vai nuori, kaikkea sitä kuulee!! Ikäkriisi pahimmillaan ;D

    VastaaPoista
  13. Olipa kiva lukea susta nuo sata asiaa. Minäkin satun olemaan rapu ja kohta 32 v. =)
    Musta on mukava lukea näitä kun niistä saa syvemmän kuvan ihmisestä ja huumori aina kukkii näissä jutuissa =).

    VastaaPoista
  14. Löysinpä vastauksistani paljon itseäni. Luonne ja paljon muutakin. Vaan nuorempi oot ja nätimpi. =)

    VastaaPoista
  15. Hanna: No sepäs sattui :) Tunnistan itseni lähes aina ravun ominaisuuksista!
    Arja: Tiiä siitä nätteydestä :D

    VastaaPoista
  16. Haaveet ovat minullakin samat :) Ahdistaa tiilitalossa asutusalueella. Minusta kesä on jo melkein ohi juhannuksen jälkeen...
    Kulleroista ja tuomenkukista tietää, että kesä alkaa :))

    VastaaPoista
  17. Heippa! Kiva, kun tulit lukijakseni! Oli mukava lukea listaasi, itse en ole vielä saanut tehtyä sellaista. En ehtinyt arpajaisiin, myöhästyin joillakin tunneilla...

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa ♥