15.2.2012

Kirjavinkki ja tiedustelua


Jaanpa taas yhden kirjavinkin:
mulla on kirjastosta lainassa 
Vanhasta uutta-kirja, siitä löytyi monia kekseliäitä
 vinkkejä tuunaukseen, suosittelen!
Aika hulvaton idea oli vessan oven sisäpinnan
päällystäminen sarjakuvilla! Minä voisin tuon
vaikka toteuttaa mutta luulen etten saa siihen lupaa :D
Kirjan tekijät:
Liisa Hellemaa-Hautamäki ja Marjo Koivumäki

Ja sitten tiedustelen kokemuksia monessa blogissa
olevasta uudesta kommentointitavasta jossa voi vastata 
erikseen jokaiseen kommenttiin. Oon siihen siirtymistä
miettinyt viikon-pari mutta en oo uskaltanut vielä
vaihtaa kun muistelen että aiemmin jotkut ei voineet
kommentoida tekstin alle upotettuun kommenttilomakkeeseen
vaan vain erilliseen ponnahdusikkunaan. 
Onko sitä ongelmaa ollut niissä blogeissa joissa
tuo uusi systeemi on käytössä?
~Hannele~

16 kommenttia:

  1. Heippa!Olet suosikeissani ja aina vilkuilen mitä tänne kuuluu ja ihania juttujapa saan ihastella:)Uusi kommentointi tapa,ai jaa,siis minulle se vaan yksi kaunis päivä siellä oli,en siis itse sitä vaihtanut.Pidän siitä tavasta,siinä klikkaat vaan Vastaa kohtaa ja avautuu mihin kirjoitat.Minusta erittäen ihana toimiva tapa.ps.jos kiinostaa minulla olisi bloginamua tarjolla:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaihdoin nyt tämän kokeiluun. Tämä onkin tosi kiva siitä että on helpompi vastata tiettyyn kommenttiin! Kiitos sulle Kaija ja kiva että viihdyt :)

      Poista
  2. Itselläni oli joskus ongelma kommentoida näihin lootiin, jossa se oli suoraan tekstin alla, kuten tässä uudessa vastausversiossa on. Ongelmasta pääsin, kun sisäänkirjautuessa bloggeriin ottaa täpän pois kohdasta "pysy kirjautuneena sisään". Mahtaako toimia kaikilla, en tiedä.

    -Tuija-

    ps. itsekin olen tuota muutosta miettinyt...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan ettei ongelmia tuu, täytyy vaihtaa ponnahdusikkunaan takaisin jos kovin paljon tulee palautetta ettei kommentointi onnistu!

      Poista
  3. Kiitos kirjavinkistä, vaikuttaa mielenkiintoselta! Sarjakuvaovi voiskin olla aikas kiva, oon suunnitellu tylsästi servettiovee.
    Olipa sattuma, justiinsa värkkäsin noita kirjan kannessa olevia perhosia, tai ainakin saman tapasia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä kyllä vessan ovi kaipais jotain ehostusta (niin kuin moni muukin ovi, 30 vuotta alkaa näkyä lastulevyovissa :/) mutta täytyy varmaan maalata ellei niitä sitten jossain vaiheessa vaihdeta...
      Minäkin tein reilu viikko sitten ihan vastaavia perhosia :D

      Poista
  4. Vessan oven voisin minäkin toteuttaa tuolla tavalla, vaan luulen, että ongelma on täälläkin sama...
    Minulla on tuo erikseen kommentointi käytössä ja se on sinänsä ihan jees, mutta tökkii tosi useasti. Olen sen kuitenkin pitänyt..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ne miehet aina ymmärrä tosi hyviä ideoita ;D
      Kokeillaan miten tämä kommentointi nyt onnistuu, tarviiko palata entiseen :)

      Poista
  5. Minä just laitoin tuon kommentointi jutun. Ainoa miinus on että jokainen minunkin vastauskommentti luetaan kommentiksi..mua se vähän häiritsee.

    Täytyypäs etsiä tuo kirjanen käsiin.
    Uusimmassa toivekoti&puutarha lehdessä oli myös kiva lipaston tuunaus vinkki. (ei oo maksettu mainos ;D )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosiaan, kommentteja onkin sitten tuplamäärä! :O
      Kiitos vinkistä! Juu ei tämäkään ;D

      Poista
  6. Mulla kirjahyllyssä omana tuo kirja. Kivoja juttuja mutta jjotenki en ole osannu tarttua mihinkään niistä. Minun tekis mieli tapetoida poikien huoneen ikkunan seinä akuankoilla mutta epäilenpä minäki että lupa moiseen jää saamatta! Toisaalta yrittänyttä ei laiteta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katoin jo "sillä silmällä" esikoisen huoneen vaatekaapin sivustaa että sehän ois aika soppelin pieni ja näkymätön kohde tälle idealle ;)

      Poista
  7. Tosi kivan näköinen vessanovi! Voisi toteuttaa vaikka pojan huoneessa kaapinoveen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä kans luulen että tuo idea on vielä pakko johonkin toteuttaa :)

      Poista

Kommenttisi ilahduttaa ♥