25.8.2010

Aarteita :)

Heipparallaa! Eilen kävin ohimennen pihakirppiksellä
ja löysin tällaisia ihanuuksia! Rahaa ei ollut mukana
joten käskin jemmata löytöni ja äsken kävin ne hakemassa:
tosi kaunis kannellinen lasiastia
kaksi vanhaa limsapulloa
ja marjasurvin (varmaan voi muuhunkin käyttää)
Niin ihana! :)
Näitä ei kovin rajusti kärsi pestä ettei etiketit lähe,
mutta suloisia mun mielestä :)


Olin tämän päivän ja vielä huomisen ihan
oikeissa töissä, sijaisena keittiöllä, kivaa! :)
Mukavaa iltaa toivottelee
~Hannele~


8 kommenttia:

  1. tuo cola-pullo kolahti erityisesti! :)

    VastaaPoista
  2. Mulle kolahti toi kannellinen lasiastia ihan satasella. Kävis hyvin mun laskikippokokoelmaan... ;D
    Ei pöljempiä noi muutkaan ostokset!

    VastaaPoista
  3. UPEAT lasipullot ja ihana tuo kannellinen astia..mitä ajattelit sinne laittaa ja mihin huoneeseen se tulee?

    Itselleni tuli mieleen, että jos ois oikein upea "viktoriaaninen" kylppäri, niin tuohon sopisi vanupallot hienosti, noin niinkuin kasvojen pesua varten. Ihana!

    VastaaPoista
  4. Kivoja löytöjä:)Kirppistelyä olen harrastanut minäkin viimeaikoina.

    VastaaPoista
  5. Ihania löytöjä! Pullot varsinki, toki kyllä se lasikippoki :) Joskus sitä vaan osuu oikiahan paikkahan oikiahan aikahan :)

    VastaaPoista
  6. Heipat kaikille ja kiitos käynnistä!! Kodinhenki: vielä on mietinnässä, luulisin että sisältö ja oaikka vaihtelee aika paljon :) Tuollaiseen viktoriaaniseen kylppäriin astia kyllä sopis! Ensin pitäis vaan tehä sellainen :D

    VastaaPoista
  7. Siis aivan tosi ihania nuo pullot.

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa ♥